Koszyk

  1. x X

Zakupy razem: 0.00 zł

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Niezbędnik klienta

Wysyłka

Każdy zakupiony u nas produkt zabezpieczamy folią lub papierem, a następnie pakujemy w kopertę lub karton, w zależności od wielkości zamówienia.

Zamówione produkty wysyłamy firmą kurierską DPD lub za pośrednictwem Poczty Polskiej albo paczkomatu.

Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy 

1. Nabywcy przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem, bez podania przyczyny. Odstąpienie jest możliwe tylko w przypadku gdy rzecz nie jest zniszczona lub uszkodzona z powodów leżących po stronie Nabywcy. W przypadku odstąpienia od umowy Nabywca powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w formie oświadczenia, listownie na adres: "S.O.S. DLA SKÓRY" ul.Filipkowskiego 21/23 81-578 Gdynia z dopiskiem „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”, ze wskazaniem którego zamówienia lub których towarów odstąpienie dotyczy. 

2. Koszt odesłania przesyłki jest po stronie Zamawiającego. 

3. Nabywca powinien odesłać towar należycie zapakowany (tj. zabezpieczony przed uszkodzeniami), w terminie 14 dni od dokonania odstąpienia. 

4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć odstąpienie od umowy niezwłocznie po sprawdzeniu stanu odesłanej przesyłki.

Reklamacje 

1. Nabywcy służy prawo do reklamacji zakupionego w Sklepie towaru w wyniku niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem.

2. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji lub złego dopasowania towaru.

3. Nabywca powinien odesłać reklamowany towar w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu i żądaniem dotyczącym zakupionego towaru, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń Nabywcy. Towar wymieniony na nowy jest dostarczany do Nabywcy na koszt Sprzedawcy.  

4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 

5. Reklamacje jak również towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres: "S.O.S. DLA SKÓRY" ul. Filipkowskiego 21/23 81-578 Gdynia z dopiskiem „REKLAMACJA”.